czwartek, 31 stycznia 2013

FB: Antycellulitowa pielęgnacja.

W Polsce jest bardzo zmienny klimat, nie dalej jak w sobotę śnieg był po kolana a mróz szczypał w policzki. Dziś mamy czwartek śniegu już prawie nie widać, a temperatura koło 8'C zwiastuje już wiosnę. A wiadomo jak wiosna to wreszcie będzie można zrzucić zimowe płaszcze, kurtki, wielkie buciory i odkryć trochę ciała. Oczywiście jeszcze trochę zanim to nastanie ale ja postanowiłam temat podjąć trochę wcześniej.Jednym z postanowień noworocznych było oczywiście zrzucenie kilku kilogramów i przede wszystkim więcej ruchu. Skoro odchudzanie to trzeba zadbać o jędrność naszej skóry. Kupiłam 3 balsamy antycellulitowe, ujędrniające:





Pierwszym testowanym był balsam Bielenda Skórka pomarańczowa- intensywne serum antycellulitowe, przeciw rozstępom. Wedle zaleceń producenta stosowałam go 2 razy dziennie wmasowując w skórę na brzuchu i udach. Tubka 175 ml kosztowała koło 13 zł i starczyła na około miesiąc. Po tym czasie nie zauważyłam żadnych zmian, nic kompletnie nic... Skóra nie była jędrniejsza, nawet nie była jakoś lepiej nawilżona. Nie polecam nikomu, bubel szkoda pieniędzy.



Drugi moją uwagę przykuł balsam Everline Cosmetics Slim Extrim 3D- Brązujący balsam do ciała z kompleksem nawilżającym 24h ANTYCELLULIT. Nie wierzyłam za bardzo w jego moce gdyż jeżeli kosmetyk jest do wszystkiego czyli: modeluje i ujędrnia, intensywnie nawilża i nadaje delikatny kolor opalenizny to w gruncie rzeczy jest do niczego. Wiele się nie pomyliłam, z ujędrnianiem nie ma nic wspólnego, ale za to jeżeli chodzi o nawilżenie to jest całkiem przyzwoite. Co najważniejsze świetnie sprawdza się jako samoopalacz.;) Mam bardzo wrażliwą skórę i nie mogę używać tego typu produktów, próbowałam między innymi Ziaja- Sopot i Dave-Summer Glow ale kończyło się to swędzącym uczuleniem i w najlepszym wypadku smugami. Po tym balsamie tego nie ma, skóra ma piękny kolor i nie pozostawia żadnych smug. W okresie zimowym smaruje nim ręce i dekolt. Cena to około 15 zł za 250 ml.




KOLASTYNA- Protect Beauty- BODYSLIM- Termoaktywne serum wyszczuplająco-  antycellulitowe na brzuch i pośladki wpadło dopiero dzisiaj w moje ręce, więc puki co za wiele się o nim nie wypowiem. Producent deklaruje iż przy regularnym stosowaniu 1-2 razy dziennie przez 4 tygodnie obwód brzucha zmaleje o 5 cm, a obwód w pośladkach o 3 cm. Jestem bardzo ciekawa efektów, plusem jest efekt rozgrzewający idealny na jeszcze zimne dni. Dodatkowym atutem jest fakt że nie posiada w swoim składzie parabenów i otrzymał Laur Konsumenta w 2012 roku z kategorii odkrycie. Zobaczymy jak się sprawdzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz