wtorek, 5 lutego 2013

FB: Fifty Shades Of Grey

 Książka która wywoła wielką burzę, która posiada tyle samo zwolenników co przeciwników "Pięćdziesiąt twarzy Greya". Co będziemy się oszukiwać książka odniosła spektakularny sukces, dotarła do milionów kobiet na całym świecie. Ja jestem nią oczarowana wręcz zauroczona. Choć pod względem stylistycznym pozostawia wiele do życzenia tak sama historia jest idealnie ułożona. Każda kobieta czytająca tę książkę może utożsamiać się z główną bohaterką Anastasią Steele dlatego to jest sekretem sukcesu. Nie zależnie w jakim wieku jesteśmy, do jakiej grupy społecznej należymy chcemy spotkać na swojej drodze Christiana Greya. A może po prostu książka dociera do naszej podświadomości i odrywa w nas nowe fantazje? Choć premiera ostatniego tomu w Polsce miała miejsce zaledwie 9 stycznia, w Stanach Zjednoczonych już dawno trwają prace nad scenariuszem. Oczywiście jest wiele spekulacji kto zagra główną rolę. Ja przeglądając YouTube natrafiłam na kilka krótkich trailer'ow z różnymi aktorami, jednak ten podbił moje serce.
https://www.youtube.com/watch?v=swSA_GiB0g0&list=FL4w8AfodP6AMK_vEEXaMMRg&index=3

Idealny duet Alexis Bledel i Matt Bomer. 



Jakie czasy taki Romeo i Julia..
X.O.X.O...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz